بهترین سازنده درب و پنجره فولکس واگنی در قم
قیمت مدل های مختلفقیمت پنجره جدید استاندارد بزرگ در ایران, پنجره عایق دو جداره با کیفیت ترین برند پروفیل ترمال بریک
بهترین سازنده درب و پنجره فولکس واگنی در قم
شنبه 8 مرداد 1401 ساعت 14:22 | بازدید : 122 | نویسنده : حسام | ( نظرات )

یکی از انواع پنجره دوجداره ،نوع فولکس واگنی می باشد. پنجره دوجداره فولکس واگنی را می توان از نسل پنجره های خاص و لوکس به شمار آورد، تفاوت این نوع پنجره  با پنجره دوجداره لولایی در یراق آلات استفاده شده در آن می باشد. در واقع نوع پروفیل پنجره مصرفی همان نوع پروفیل پنجره لولایی با همان ساختار می باشد که یراق پنجره فولکس واگنی بر روی آن نصب و مونتاژ می گردد. البته ممکن است در این نوع پنجره دوجداره  از نوع پروفیلهایی استفاده شود تا مقاومت پنجره بالاتر برود اما در حالت کلی در پنجره فولکس واگنی از پروفیل پنجره دوجداره استفاده می شود.

 امتیازات پنجره دوجداره فولکس واگنی

 

۱-طراحی بازشو و شیشه بزرگتر پنجره دوجداره فولکس واگنی نسبت به پنجره لولایی و کشویی

شما در پنجره دوجداره لولایی و کشویی به علت مسائل فنی قادر نخواهید بود ابعاد بازشو بزرگتری از اندازه های استاندارد و رایج اجرا کنید اما در پنجره دوجداره فولکس واگنی این مسئله تا حدودی بهبود یافته است و می توانید بازشو بزرگتری نسبت به پنجره پنجره لولایی داشته باشید.

۲-عدم اشغال فضای داخلی با پنجره  فولکس واگنی

یکی ار حسن های پنجره upvc مدل فولکس واگنی نوع بازشو آن می باشد.

در این نوع پنجره  به علت نوع بازشو خود که شبیه به پنجره کشویی می باشد در هنکام باز شدن فضای داخلی اتاق را اشغال نمی کند .

همچنین این نوع بازشو در  هنگام باز شدن تداخلی با پرده نخواهد داشت.

آب بندی و هوابندی کامل در پنجره upvc مدل فولکس واگنی

همانطور که در ابتدای مطالب این مقاله گفتیم پروفیل پنجره فولکس واگنی همان پروفیل پنجره دوجداره لولایی می باشد ، در نتیجه به علت وجود لاستیک ها بر روی پروفیل بازشو و فریم و عملیات آب بندی و هوابندی انجام می شود. همچنین بر روی یراق آلات  این نوع پنجره  همانند پنجره دوجداره لولایی قطعات و زبانه های مقابل طراحی شده است که باعث فشردگی بیشتر لاستیک ها بر روی سطح پروفیل پنجره می شوند و امر فیتینگ را تسهیل می بخشد.

اين نوع پنجره upvc آبندی بسیار كاملي دارد و از قطعات زيادي ساخته شده است كه بر روي دو ريل حرکت می کند. به لحاظ مکانیسم بازشوندگی و حرکت، تركيبي از حركت تلسكوپي و افقي دارد (مانند درب خودرو فولكس واگن). این خصوصیت باعث کامل شدن فيتينگ آن مي شود و قفل ها همزمان با بسته شدن از چهار جهت درگير مي شود.

قیمت پنجره  فولکس واگنی

عواملی که در قیمت گذاری در و پنجره موثر هستند عبارتند از: پروفیل، یراق آلات، شیشه دوجداره، مونتاژ و نصب. قیمت درب و پنجره دوجداره فولکس واگنی به دلیل قیمت بالای یراق آلات آن کمی بالاتر از دیگر انواع درب و پنجره می باشد.پنجره فولکس واگنی نسخه بدون مشکل پنجره های کشویی می باشد. قیمت پنجره فولکس واگنی نسبت به کشویی بسیار بالاتر است. یراق آلاتی که برای ساخت پنجره دوجداره فولکس واگنی استفاده می شود، گران تر هستند. همچنین انتخاب یراق آلات مناسب، بستگی به عرض و ارتفاع بازشو و وزن لنگه دارد. اگر یراق مناسب استفاده نکنیم بازشو پنجره به سختی باز و بسته می شود و به مرور عملکرد خود را از دست می دهد.

شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 از ساعت 8 صبح الی 15 تماس حاصل بفرمایید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 135
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 2
:: بازدید ماه : 210
:: بازدید سال : 455
:: بازدید کلی : 455